onsdag 7. april 2021

På hymnetur på Skjærtorsdag

 Skjærtorsdag var det den vanlege runden og ein tur til Skyggeberget, så til Geithaugen og deretter til Gapahuken og så ned igjen.

Hadde med meg fotograf denne gangen og. Er jo moro med desse kornetturane mine. Er kun den 2. turen til no. Men, det blir fleire så snart sola kjem igjen. Litt kjedelig med hymnebok som blir gjennomvåt av regn. Noko laminert hymnebok har ein ikkje. Og har ingen planer om å lage det heller. Målet er å lære seg hymnen utanatt. Til det trengs det meir øving til. Men, så var det denne tida da som ikkje alltid går etter min plan. Brått må ein vere privatsjåfør i tillegg. Får statse på helgene. Da skjer det ikkje noko sidan det er veldig lite med øvingar og konsertar.

Å prøve ut nye notestativ er alltid kjekt. Denne gangen vart det eit tre. :)


Heldigvis så holdt den seg på plass til hymnen var ferdigspelt. :) Trur eg må ha med meg klesklype neste gang. :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar