tirsdag 28. mars 2017

NEO si reise frå august 2016 til no

I august starta turen til Grått Kurs på Voss og møte med janitsjar-musikkens verden. Blir like mykje spelt i brass og. Men, eg berre måtte spele meir av den type musikk. For det var kjempekjekt.

Så i midten av august 2016, nærmare bestemt 15.august, tok ein turen til Bergen og Kronstad skule og første øving med Lungegaarden Musikkorps. Der vart det opna nokre vindu med Windows of the World og HordaAmatøren. Tok ein 3.plass i 2.div. Første gang ein fekk spele i den store salen i Grieghallen. Og det er berre fantastisk gøyå spele i ein så stor sal.

Ikkje lenge etterpå gjekk turen vidare til Stavanger, nærmare bestemt Sola og JanAm. Der kom ein på 2.plass. Ein var faktisk innom elitedivisjon. Men, det var ikkje eit einaste elitekorps med i denne konkurransen. :)

Ca 2 veker etterpå, så var det julekonsert med LMK og BM. I tillegg til det med som støttespeler med i skulekorspet. Så 4 julekonserter før jul vart det. Hektisk men gøy. :)

Nytt år og nye moglegheiter.

Da starter ein med å øve inn NM-repetoar. Først teste ein del stykker for å sjekke kva ein skal spele. Det ente på Give us this day med David Maslanka. Han er vel janitsjarkorpsa sin store komponist som Philip Sparke er for brassbanda.

2 veker før NM, så var det basarkonsert med BM. Veka etterpå, så var det Tidenes store FØR-NM konsert i Grieghallen. Totalt var det med 8 korps. LMK spelte som nummer 3. Var kjekt å få spele igjen i den store salen. Dette kan bli årleg. Det var i vertfall kjempekjekt. Noko smårusk for min del. Men, akkurat no så har eg bestemt meg for å ikkje øve så veldig mykje på desse taktene før NM. Det andre ting som må perfeksjonerast litt meir. Det får ein gjere no dagen før siste øving før det er avreise til Trondheim og NM i janitsjar. Eg gleder meg. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar